Jumaat, 19 Jun 2009

***Perempuan Cantik VS Perempun Tak Cantik***



Kalau perempuan cantik pendiam;
Lelaki akan cakap: "woow, ciri-ciri
isteri idaman..."

kalau perempuan tak cantik pendiam;
Lelaki akan cakap: "eh tak reti
komunikasi betul..."

kalau perempuan cantik berbuat jahat;
Lelaki akan kata: "musti ada krisis
dalaman nih.kesian.."

kalau perempuan tak cantik berbuat
jahat;
Lelaki akan cakap: "dah la tak lawa,
perangai pulak huduh..."



kalau perempuan cantik menolong Lelaki
yg diganggu;
Lelaki akan cakap: "heroin sejati...!"
kalau perempuan tak cantik menolong

Lelaki yang diganggu:
Lelaki akan kata: "taktik nak ngorat le
tu..."

kalau perempuan cantik dapat Lelaki
hensem;
Lelaki akan kata: "ok gak la...."

kalau perempuan tak cantik dapat Lelaki
hensem;
Lelaki akan kata: "kesian..mesti kena
bomoh lelaki tuh!"

kalau perempuan cantik ditinggal
kekasih;
Lelaki akan kata: "buta kayu betul
mamat tu..."

kalau perempuan tak cantik ditinggal
kekasih;
Lelaki akan kata: "patut pun kena
reject..."

kalau perempuan cantik penyayang
binatang;
Lelaki akan cakap: "perasaannya
halus...penuh kasih sayang!"

kalau perempuan tak cantik penyayang
binatang;
Lelaki akan cakap: "sesama keluarga
memang harus menyayangi..."

kalau perempuan cantik bawa BMW;
Lelaki akan cakap: "ntah dato' mana
bela nih..."

kalau perempuan tak cantik bawa BMW
Lelaki akan cakap: "musti anak org kaya
nih..."

kalau perempuan cantik tak mau
bergambar;
Lelaki akan cakap: "pasti takut kalau2
gambarnya tersebar"

kalau perempuan tak cantik tak mau
bergambar;
Lelaki akan kata: "sedar pun diri..."

kalau perempuan cantik menuang air ke
gelas lelaki;
Lelaki akan cakap: "caring sungguh..."

kalau perempuan tak cantik menuang air
ke gelas lelaki;
Lelaki akan cakap: "nak tunjuk caring
le tu..."

kalau perempuan cantik bersedih hati;
Lelaki akan cakap: "dont worry i will
make u happy forever"

kalau perempuan tak cantik bersedih
hati;
Lelaki akan kata: "sikit2 nak nangis!!
mengada2..."

kalau perempuan cantik masak;
Lelaki akan kata: "dah la lawa, pandai
masak pulak tu..."

kalau perempuan tak cantik masak;
Lelaki akan cakap: "ntah sedap ke
tak????"

kalau perempuan cantik main2 miss call;
Lelaki akan kata: "takpe..."

kalau perempuan tak cantik main2 miss
call;
Lelaki akan cakap: "ko ni takde keja
lain ke... sibuk ni tau.."

kalau perempuan cantik hantar2 email;
Lelaki akan kata: "sukenya..."

kalau perempuan tak cantik hantar2
email;
Lelaki akan cakap: "balik2 email
dia!boring!!"

2 ulasan:

Monkey D Luffy berkata...

perempuan pun pandang lelaki spesifik kan

nona berkata...

MOnkey de Luffy...
perempuan pandang lelaki saintifik la....

Hadith Muslim