Isnin, 30 Mac 2009

Benar kah anak sulung ni Ego???

Salam hari isnin>>.

Tajuk yang nona nk kongsi adalah sifat2 anak pertama...
Benar kah anak sulung ni Ego???

Sis Nona ni anak sulung tp nk kate ego x kot cume gile kuasa sikit kot hehe..
but ape yang nona phm anak sulung ni xleh di tegur oleh adik2 nya..
coz de rase de xptt ditegur maybe sebab de lebih besar..
atau sebab de tu takut maruah nya tercemar..
ape pun sebenarnya setiap tindakan seseorang itu mestilah mempunyai sebab kan..
x gitu..


So kepada sesape yang leh jwab soklan nona ni..adalah di alu2alu kan
hehehe

6 ulasan:

Kipas berkata...

erk?? anak sulong?? ooo... 2-2 la along erk... lalala~

nonna manis berkata...

sape 2-2 along..sape lagi sorg tu?..

GeNeRaSi MaLaYSia berkata...

ye ke cmtu..xrs pong cmtu..
sp yg tanye ni ek soklan cmni...

Monkey D Luffy berkata...

aah... KALAU KO ANAK SULUNG... aku kata EGO

kalau tak... TAK EGO

kenapa? aku saja jer

nonna manis berkata...

GEnerasi Malaysia>>>
Awk x rs ke...awk ni ank ke bape??

nonna manis berkata...

Monkey D Luffy

nape kate sy je ego...huhuhu

Hadith Muslim