Rabu, 21 Januari 2009

Zionis a.k.a Yahudi Laknatullah..

ZIONISME


Apa itu Zionisme ??


Zionisme adalah satu pergerakan perkauman yang bermula 1896.
Tujuan Zionis adalah untuk merampas bumi PAlestin dan menempatkkan orang-orang Yahudi seluruh dunia. Namun fahaman Zionis tidak di sokong semua orang Yahudi kerana bertentangan dengan ajaran agama mereka berasaskan kitab Taurah.ini kerana sebelum Zionisme wujud umat Islam dan penganut Yahudi (kurang 5% di bumi Palestin ) hidup rukun dan damai.


Siapakah tulang belakang kaun zionis ??


Inggeris dan Amerika iaitu pada 15 Mei 1948, Inggeris dengan PBB telah mengisytiharkan sebuah Negara Israel di bumi Palestin. Maka hingga kini hampir 54% daripada bumi Palestin telah dirampas. Hari ini pencerobohan Zionis telah meguasai hamper seluruh Palestin.


Apakah sebabnya zionis ini semakin angkuh dan ganas ??


Sebab Amerika dibelakangnya. Bantuan AS kepada Zionis Israel 3 billion dollar Amerika per year. Amerika melengkapkan Zionis tersebut dengan pelbagai jenis senjata & alat perang termoden.


Jika kita fikirkan apakah kita sanggup menerima pencerobohan di Malaysia seperti ini ??

RUMAH DAN TANAH PUSAKA KITA DICEROBOH ORANG. HARTA BENDA KITA DIROMPAK DAN DIMUSNAHKAN. IBU DAN ISTERI KITA DIROGOL MEREKA. ANAK DAN ADIK KITA DIBUNUH. DAN MEREKA MASIH BERKATA “ ENGKAU TIADA HAK DI SINI”

Sungguh melampau bukan. Oleh itu bersamalah kita berdoa kepada-NYA semoga Zionis ini akan diberi pembalasan di atas kekejaman mereka ini. Amin.

Tiada ulasan:

Hadith Muslim